Informace pro účastníky pilotáže

Chcete porozumět moderním technologiím v marketingu a propagaci?
Chcete si osvojit nové marketingové termíny, jako Social Business Idea, a porozumět jejich významu? Chcete si zlepšit práci s digitálními médii?


Zúčastněte se pilotního kurzu tří modulů Creative Business Idea, Social Business Idea a Screen Media!


  • Osvojíte si nové postupy a metody užívané v marketingu a propagaci,
  • zlepšíte schopnosti porozumět zájmům a cílům zákazníka a efektivně je reflektovat,
  • budete proškoleni kvalifikovanými lektory v oblasti praktického užití osvojených znalostí,
  • budete mít možnost konzultovat s odborníky a získáte tím jistotu a sebedůvěru při řešení problémů.

 

Informace o konání:

 

Kdy: listopad 2014
Kde: Praha nebo Středočeský kraj (bude upřesněno)
Jak dlouho: každý modul ve dvou dnech (2 x 8 hodin)
Kdo se může zúčastnit: osoba starší 18-ti let s trvalým bydlištěm ve Středočeském kraji nebo osoba pracující ve společnosti se sídlem ve Středočeském kraji
Kdo bude školit: Pilotní kurzy povedou zkušení lektoři z úspěšných marketingových společností
Hodnota pilotního kurzu: 49 600 Kč, PRO UCHAZEČE ZCELA ZDARMA
Zajištěno: celodenní občerstvení pro účastníky pilotního kurzu
Co získáte: osvědčení o absolvování pilotního kurzu
Kde se přihlásit: nikola.tosenovska@leemon.cz, tel.: +420 602 602 627

 

Obsah jednotlivých kurzů je následující:

 

Creative Business Idea

  • úvod do světa reklamy a obchodu, vytvoření nových prodejních metod pod názvem Creative Idea
  • různé formy reklamních médií, jejich vývoj a proměny jejich užití
  • marketing na bázi příběhu, aneb moderní forma využití média včetně příkladů z praxe
  • porozumění podnikání klienta a prostředí, ve kterém podniká, vyhodnocování efektivity marketingu a orientace v rozdílech mezi marketingovým plánem a obchodními cíli, ...

 

Social Business Idea

  • metody používané v reklamě, komunikační metody pro dosažení cíle v podnikání
  • krátké kreativní kampaně a jejich klienti a užívaná média, jak a kdy začít realizovat kampaň, kdy zapojit sociální sítě a další metody
  • co je Social Business Idea a proč je v současné době na vzestupu, klady a zápory
  • co je sociální personifikace, její metody užití, přínosy, klady, zápory
  • přínosy nových mediálních možností, ...

 

Screen Media

  • rozvoj k lepšímu pochopení rolí různých mediálních kanálů
  • klady a zápory mediálních kanálů, relativní náklady, načasování
  • důležitost získávání dat o spotřebiteli a online nástroje pro sběr dat
  • hlavní silné a slabé stránky digitálních technologií a jejich využití v moderním reklamním průmyslu
  • analýza mediálních kampaní, ...

 

Proč se účastnit projektu od Leemon Concept?

 

Reklamní agentura LEEMON CONCEPT je česká reklamní a marketingová agentura, která svým původem a dokonalou znalostí českého i evropského prostředí, řízením a podporováním výjimečných osobností dokáže budovat z tuzemských značek evropské brandy.
LEEMON patří od roku 2011 mezi členy asociace AKA.
V roce 2013 byla zařazena mezi 10 specialistů na AKTIVAČNÍ MARKETING.
LEEMON má za s sebou úspěchy v digitálních soutěžích WEBTOP100 a ČESKÝ DIREKT & PROMO. LEEMON neustále pracuje na zvyšování mládežnické úrovně svých kreativců, kteří se účastní soutěže YOUNG LIONS.
LEEMON a jeho silná stránka je vytváření z jednoduchých řešení silná koncepční story. Myslíme dopředu, cílíme, nebojíme se radikálních změn ani podpory tradičních řešení, a proto můžeme létat v oblacích a stát přitom pevně na zemi.